tvnpix tvnpix
śledź nas na:
  • Google Plus
  • Instagram
  • RSS

Co się zmieni w nauczaniu indywidualnym?

Urszula Augustyn i Marzena Machałek w Tak Jest
Źródło: TVN24 / tvn24 Urszula Augustyn i Marzena Machałek w Tak Jest

Projekt rozporządzenia MEN, dotyczącego nauczania indywidualnego, wywołał burzę wśród rodziców. Do tej pory łączono nauczenie w domu z chodzeniem dzieci do szkoły. Teraz rodzice dzieci niepełnosprawnych lub z przewlekłymi chorobami boją się, że ich pociechy będą zamknięte w domu. Ministerstwo twierdzi, że nic takiego nie nastąpi. O szczegółach zmian rozmawiały w programie Tak Jest, wiceminister edukacji Marzena Machałek i poseł Nowoczesnej - Urszula Augustyn.

Podziel się:

Polub stronę Tak jest:
  • Skopiowano do schowka

Komentarze (2)

Dodaj komentarz do artykułu
domyślny avatar
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Dodaj komentarz do artykułu
domyślny avatar
  • Udostępnij komentarz w:
  • ikona twitter
  • ikona facebook
  • ikona google plus
publikuj
Właśnie pojawiły sie nowe () komentarze - pokaż
Bialostoczanka
Bialostoczanka

przyznaję , nie wysłuchałam, niestety nazwisko i osoba Pani Machałek robi swoje - nie dam rady zrobić play ( i posłuchać tej rozmowy .

  • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
      0
    • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
        0
      • zgłoś naruszenie
      zamknij
      Bernardafkxo

      Z tego co zrozumiałam pani wiceminister zamieni zajęcia rewalidacyjne , które teraz mamy z orzeczenia na zajęcia wyrównawcze.Jak nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o pieniądze.Po co płacić nauczycielowi wystarczy zmienić nazwę zajęć już istniejących .

      • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
          0
        • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
            0
          • zgłoś naruszenie
          zamknij
          Zasady forum
          Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24 nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

          Pozostałe informacje