tvnpix
śledź nas na:
  • Google Plus
  • Instagram
  • RSS

Buja jak w czasie sztormu. Prędkość? Jak bardzo szybki marsz

Buja jak w czasie sztormu. Prędkość? Jak bardzo szybki marsz
Foto: TVN24 Łódź | Video: TVN24 Łódź Przejażdżka tramwajem pełna niechcianych emocji

Stan torowiska tramwajowego pomiędzy Łodzią a Pabianicami jest w fatalnym stanie. Tramwaj na tej trasie przewozi ponad 8 tysięcy osób dziennie. By wagony się nie wykoleiły, w niektórych miejscach wprowadzono ograniczenie prędkości do… 10 km/h. Mimo to pasażerowie muszą się trzymać poręczy, żeby się nie przewrócić. Na trasie jeżdżą tramwaje łódzkiego Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego ale torowisko należy do Pabianic i pobliskiego Ksawerowa, które nie mają jednak pieniędzy na modernizację. Szansą byłaby unijna pomoc, ale to na razie plany. A remont jest potrzebny już.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Skopiowano do schowka

Dowiedz się więcej...

Komentarze (2)

Dodaj komentarz do artykułu
domyślny avatar
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Dodaj komentarz do artykułu
domyślny avatar
  • Udostępnij komentarz w:
  • ikona twitter
  • ikona facebook
  • ikona google plus
publikuj
Właśnie pojawiły sie nowe () komentarze - pokaż
hejtam
hejtam

Tramwaj w Pabianicach został wymyślony i wykonany przez zaborców ( 1899 rok),...może na 100- lecie niepodległej Polski to wyremontują :)...

  • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
      0
    • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
        0
      • zgłoś naruszenie
      zamknij
      Kurumii
      Kurumii

      Gdyby nie komuniści, dziś by nie było po czym jeździć. Po upadku komuny zaczęły się inwestycje tylko w świątynie.

      • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
          0
        • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
            0
          • zgłoś naruszenie
          zamknij
          Zasady forum
          Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24 nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

          Pozostałe informacje