tvnpix
śledź nas na:
  • Google Plus
  • Instagram
  • RSS

Bombowiec XB-70A Valkyrie

  • Zdjęcie wykonane niedługo przed katastrofą. Widać wyraźnie formację. Od góry T-58, F-4, XB-70A, F-104N i F-5
    Fot. NASA
    Zdjęcie wykonane niedługo przed katastrofą. Widać wyraźnie formację. Od góry T-58, F-4, XB-70A, F-104N i F-5
    zdjęcie 1 z 7
  • Kokpit XB-70A. Jak na połowę lat 60. był niezwykle nowoczesny. Żeby się katapultować, piloci musieli się cofnąć z fotelem
    Fot. NASA
    Kokpit XB-70A. Jak na połowę lat 60. był niezwykle nowoczesny. Żeby się katapultować, piloci musieli się cofnąć z fotelem
    zdjęcie 2 z 7
  • XB-70A na pasie startowym bazy Edwards. Maszyna miała 56 metrów długości i dziewięć wysokości
    Fot. NASA
    XB-70A na pasie startowym bazy Edwards. Maszyna miała 56 metrów długości i dziewięć wysokości
    zdjęcie 3 z 7
  • XB-70A miał wówczas bardzo nowoczesny układ typu "kaczka". Widoczne tuż za kokpitem dwa stery wysokości standardowo znajdują się na ogonie samolotu. W układzie "kaczka" z przodu
    Fot. NASA
    XB-70A miał wówczas bardzo nowoczesny układ typu "kaczka". Widoczne tuż za kokpitem dwa stery wysokości standardowo znajdują się na ogonie samolotu. W układzie "kaczka" z przodu
    zdjęcie 4 z 7
  • XB-70A podczas lotu z dużą prędkością i na dużej wysokości z opuszczonymi końcówkami skrzydeł. Pomagało to utrzymać kontrolę nad niestabilną maszyną
    Fot. NASA
    XB-70A podczas lotu z dużą prędkością i na dużej wysokości z opuszczonymi końcówkami skrzydeł. Pomagało to utrzymać kontrolę nad niestabilną maszyną
    zdjęcie 5 z 7
  • Inne ujęcie w locie na dużej wysokości ze skrzydłami w pozycji pośredniej
    Fot. NASA
    Inne ujęcie w locie na dużej wysokości ze skrzydłami w pozycji pośredniej
    zdjęcie 6 z 7
  • Dziób maszyny gotowej do lotu z dużą prędkością. Przy starcie i lądowaniu opuszczano czarny element przed kabiną pilotów, żeby mogli więcej widzieć
    Fot. NASA
    Dziób maszyny gotowej do lotu z dużą prędkością. Przy starcie i lądowaniu opuszczano czarny element przed kabiną pilotów, żeby mogli więcej widzieć
    zdjęcie 7 z 7
  • Zdjęcie wykonane niedługo przed katastrofą. Widać wyraźnie formację. Od góry T-58, F-4, XB-70A, F-104N i F-5
  • Kokpit XB-70A. Jak na połowę lat 60. był niezwykle nowoczesny. Żeby się katapultować, piloci musieli się cofnąć z fotelem
  • XB-70A na pasie startowym bazy Edwards. Maszyna miała 56 metrów długości i dziewięć wysokości
  • XB-70A miał wówczas bardzo nowoczesny układ typu "kaczka". Widoczne tuż za kokpitem dwa stery wysokości standardowo znajdują się na ogonie samolotu. W układzie "kaczka" z przodu
  • XB-70A podczas lotu z dużą prędkością i na dużej wysokości z opuszczonymi końcówkami skrzydeł. Pomagało to utrzymać kontrolę nad niestabilną maszyną
  • Inne ujęcie w locie na dużej wysokości ze skrzydłami w pozycji pośredniej
  • Dziób maszyny gotowej do lotu z dużą prędkością. Przy starcie i lądowaniu opuszczano czarny element przed kabiną pilotów, żeby mogli więcej widzieć
Pokaż wszystkie zdjęcia

Komentarze (0)

Dodaj komentarz do artykułu
domyślny avatar
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Dodaj komentarz do artykułu
domyślny avatar
  • Udostępnij komentarz w:
  • ikona twitter
  • ikona facebook
  • ikona google plus
publikuj
Właśnie pojawiły sie nowe () komentarze - pokaż
Zasady forum
Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24 nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.