tvnpix
śledź nas na:
  • Google Plus
  • Instagram
  • RSS

Bombowiec XB-70A Valkyrie

  • Zdjęcie wykonane niedługo przed katastrofą. Widać wyraźnie formację. Od góry T-58, F-4, XB-70A, F-104N i F-5
    Fot. NASA
    Zdjęcie wykonane niedługo przed katastrofą. Widać wyraźnie formację. Od góry T-58, F-4, XB-70A, F-104N i F-5
    zdjęcie 1 z 7
  • Kokpit XB-70A. Jak na połowę lat 60. był niezwykle nowoczesny. Żeby się katapultować, piloci musieli się cofnąć z fotelem
    Fot. NASA
    Kokpit XB-70A. Jak na połowę lat 60. był niezwykle nowoczesny. Żeby się katapultować, piloci musieli się cofnąć z fotelem
    zdjęcie 2 z 7
  • XB-70A na pasie startowym bazy Edwards. Maszyna miała 56 metrów długości i dziewięć wysokości
    Fot. NASA
    XB-70A na pasie startowym bazy Edwards. Maszyna miała 56 metrów długości i dziewięć wysokości
    zdjęcie 3 z 7
  • XB-70A miał wówczas bardzo nowoczesny układ typu "kaczka". Widoczne tuż za kokpitem dwa stery wysokości standardowo znajdują się na ogonie samolotu. W układzie "kaczka" z przodu
    Fot. NASA
    XB-70A miał wówczas bardzo nowoczesny układ typu "kaczka". Widoczne tuż za kokpitem dwa stery wysokości standardowo znajdują się na ogonie samolotu. W układzie "kaczka" z przodu
    zdjęcie 4 z 7
  • XB-70A podczas lotu z dużą prędkością i na dużej wysokości z opuszczonymi końcówkami skrzydeł. Pomagało to utrzymać kontrolę nad niestabilną maszyną
    Fot. NASA
    XB-70A podczas lotu z dużą prędkością i na dużej wysokości z opuszczonymi końcówkami skrzydeł. Pomagało to utrzymać kontrolę nad niestabilną maszyną
    zdjęcie 5 z 7
  • Inne ujęcie w locie na dużej wysokości ze skrzydłami w pozycji pośredniej
    Fot. NASA
    Inne ujęcie w locie na dużej wysokości ze skrzydłami w pozycji pośredniej
    zdjęcie 6 z 7
  • Dziób maszyny gotowej do lotu z dużą prędkością. Przy starcie i lądowaniu opuszczano czarny element przed kabiną pilotów, żeby mogli więcej widzieć
    Fot. NASA
    Dziób maszyny gotowej do lotu z dużą prędkością. Przy starcie i lądowaniu opuszczano czarny element przed kabiną pilotów, żeby mogli więcej widzieć
    zdjęcie 7 z 7
  • Zdjęcie wykonane niedługo przed katastrofą. Widać wyraźnie formację. Od góry T-58, F-4, XB-70A, F-104N i F-5
  • Kokpit XB-70A. Jak na połowę lat 60. był niezwykle nowoczesny. Żeby się katapultować, piloci musieli się cofnąć z fotelem
  • XB-70A na pasie startowym bazy Edwards. Maszyna miała 56 metrów długości i dziewięć wysokości
  • XB-70A miał wówczas bardzo nowoczesny układ typu "kaczka". Widoczne tuż za kokpitem dwa stery wysokości standardowo znajdują się na ogonie samolotu. W układzie "kaczka" z przodu
  • XB-70A podczas lotu z dużą prędkością i na dużej wysokości z opuszczonymi końcówkami skrzydeł. Pomagało to utrzymać kontrolę nad niestabilną maszyną
  • Inne ujęcie w locie na dużej wysokości ze skrzydłami w pozycji pośredniej
  • Dziób maszyny gotowej do lotu z dużą prędkością. Przy starcie i lądowaniu opuszczano czarny element przed kabiną pilotów, żeby mogli więcej widzieć
Pokaż wszystkie zdjęcia

Trwa cisza referendalna, która zakończy się w niedzielę o godz. 21. W tym czasie forum będzie wyłączone.