tvnpix
śledź nas na:
  • Google Plus
  • Instagram
  • RSS

Zaskakująca decyzja Louis Vuitton. Syn Willa Smitha będzie reklamować kolekcję damską

Zaskakująca decyzja Louis Vuitton. Syn Willa Smitha będzie reklamować kolekcję damską
Foto: instagram.com/nicolasghesquiere/ Jaden Smith gwiazdą kampanii kolekcji damskiej wiosna/lato 2016 Louis Vuitton

Zaledwie kilkanaście dni przed pokazem męskiej kolekcji jesień/zima 2016 Louis Vuitton ogłosił, że gwiazdą kampanii damskiej kolekcji na wiosnę/lato 2016 będzie Jaden Smith. 17-letni syn Willa Smitha po raz kolejny pokazuje, że chce zatrzeć granice płciowe w modzie.

Jaden Smith gwiazdą kampanii kolekcji damskiej na najbliższy sezon - ogłosił na swoim instagramowym koncie dyrektor artystyczny Louis Vuitton Nicolas Ghesquière. Autorem zdjęć zapowiadanej sesji będzie Bruce Weber.


Happy to introduce Jaden Smith @christiaingrey in the new SS16 @louisvuitton ad Campaign photographed by Bruce Weber

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika (@nicolasghesquiere) 2 Sty, 2016 o 3:33 PST



Zaskakująca informacja Ghesquière, który w 2013 roku zastąpił Marca Jacobsa na funkcji dyrektora artystycznego domu mody, udowadnia, że marka nie boi się zapraszać nieoczekiwanych postaci show biznesu. 17-letni Jaden na zapowiadającym kampanię zdjęciu ubrany jest w kurtkę, spódnicę z aplikacją z ćwieków oraz  rękawiczki, a wszystko wykonane ze skóry. Projekty pochodzą z damskiej kolekcji wiosna/lato 2016.

Realizacja cyberpunkowej wizji

To nie pierwszy raz gdy amerykański celebryta, aktor i muzyk, który niedawno wydał album „This Is The Album”, został sfotografowany w damskiej garderobie. W maju minionego roku towarzyszył aktorce Amandli Stenberg w jej balu maturalnym, na który wybrał się w smokingu i białej spódnicy. Syn Willa Smitha wspólnie z domem mody Louis Vuitton chce zacierać granice płciowe w modzie.

Informacja Ghesquièree trafiła do sieci kilka dni po tym, jak marka ogłosiła, że gwiazdą najnowszej kampanii reklamowej kolekcji „Series 4” będzie Lightning, bohaterka gry „Final Fantasy XIII”. Jak podkreślił dyrektor artystyczny marki, taki dobór twarzy nowej kampanii świetnie oddaje cyberpunkową wizję, która mu towarzyszyła w procesie twórczym.


Lightning for @louisvuitton #lvss16

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika (@nicolasghesquiere) 28 Gru, 2015 o 5:19 PST



Podziel się:

Bądź na bieżąco:

Dowiedz się więcej...

Z powodu ciszy referendalnej forum zostało wyłączone

Pozostałe informacje