tvnpix
śledź nas na:
  • Google Plus
  • Instagram
  • RSS

Zamiast jej rachunkiem, obsługa zajęła się klientką z zawałem serca. "Mój wieczór został zrujnowany"

Zamiast jej rachunkiem, obsługa zajęła się klientką z zawałem serca.
"Mój wieczór został zrujnowany"
Foto: Kilroy's Downtown Indo; The_news_DIVA / Facebook; Twitter Tak Nowy Jork przywitał 2016 rok

Jedną z klientek restauracji "Kilroy's" oburzyło zachowanie obsługi, która zamiast nią i rachunkiem, zajęła się innym gościem lokalu, który dostał zawału serca. Już po wszystkim kobieta zamieściła w mediach społecznościowych wpis, w którym stwierdziła m.in., że "jej wieczór został zrujnowany".

- Nigdy więcej nie wrócę w to miejsce, by spędzić tam Sylwestra - zaczęła swój wpis na Facebooku Holly Jones, którą zdenerwowało zachowanie obsługi restauracji Kilroy's w Indianapolis. W czasie jej wizyty, inna klientka restauracji dostała zawału serca. Jones bardzo nie spodobało się, że kelnerzy zamiast zająć się nią i obsługą jej stolika oraz rachunkiem, pospieszyli z pomocą starszej kobiecie.

"Po tym, jak zostaliśmy potraktowani, gdy wydaliśmy 700 dolarów, a nasz posiłek został zepsuty widokiem umierającej z przedawkowania osoby, mój wieczór został zrujnowany!!!" - napisała oburzona Jones. Zdaniem kobiety nieodpowiednio zachował się również manager restauracji, który stwierdził, że "umierająca osoba jest ważniejsza" niż ona, jej towarzysze i rachunek, który mieli do zapłacenia.

Manager odpowiada

Na wpis, również za pośrednictwem mediów społecznościowych, odpowiedział kierownik restauracji, Chris Burton. Wytłumaczył, że ofiarą była 70-letnia kobieta kobieta, a powodem jej złego samopoczucia nie było przedawkowanie narkotyków, a zawał. Dodał, że kobieta przeżyła i jest w szpitalu, a Jones wyglądała na zaniepokojoną o jej zdrowie, więc powinna wiedzieć, jak się teraz czuje. Napisał również, że nie rozumie, dlaczego jej "rachunek miał mieć priorytet nad ludzkim życiem". Nazwał zachowanie Jones "obrzydliwym" i wyraził zadowolenie z faktu, że nie zamierza więcej wracać do lokalu.

Profil Jones zniknął z Facebooka, a ona sama powiedziała, że to nie ona jest autorką wpisu, który się ukazał, a hakerzy którzy włamali się na jej konto.

Salon fryzjerski Serenity Salon, w którym fryzjerką jest Jones, również opublikował wpis, w którym odciął się od zachowania swojej pracownicy. Firma zadeklarowała też wpłatę 500 dolarów na internetową zbiórkę na rzecz rehabilitacji 70-latki.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:

Komentarze (9)

Dodaj komentarz do artykułu
domyślny avatar
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Dodaj komentarz do artykułu
domyślny avatar
  • Udostępnij komentarz w:
  • ikona twitter
  • ikona facebook
  • ikona google plus
publikuj
Właśnie pojawiły sie nowe () komentarze - pokaż
Janusz1980

Zamiast komentarza napisze tylko, że głupich nie sieją, sami się rodzą.

  • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
      5
    • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
        0
      • zgłoś naruszenie
      zamknij
      kaskozorzec

      Ten artykuł jest bardzo ważny jeszcze z innych względów. Dbajcie o swoje kontakty rzeczywiste a nie tylko wirtualne. Bo jak ktoś prowadzi tylko życie wirtualne to widzicie że jak ktoś będzie chciał to was zniszczy. A jak macie realnych znajomych to ewentualne włamanie na konto i wpisy nie zrobia na waszych znajomych wrażenia bo po prostu rozwiń

      • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
          2
        • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
            5
          • zgłoś naruszenie
          zamknij
          graffiti50

          u nas karetka zabiera szybko kobietę i balanga trwa dalej na całego

          • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
              0
            • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                6
              • zgłoś naruszenie
              zamknij
              Miniobserwator
              Miniobserwator

              Aż nie chce się tego komentować.

              • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                  6
                • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                    0
                  • zgłoś naruszenie
                  zamknij
                  lucjan_wis
                  lucjan_wis

                  pracuje w gastronomi od nie pamiętnych czasów w Polsce.u nas jest jeszcze gorzej !!!!

                  • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                      1
                    • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                        5
                      • zgłoś naruszenie
                      zamknij
                      marcin_szwajcar_drozd
                      marcin_szwajcar_drozd

                      Holly shit...

                      • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                          5
                        • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                            0
                          • zgłoś naruszenie
                          zamknij
                          Pulpie
                          Pulpie

                          Mam nadzieję panienko, że kiedy ty będziesz potrzebowała pomocy to obsługa restauracji, w której będziesz w pierwszej kolejności zajmie się czyimś rachunkiem ...

                          • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                              18
                            • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                                0
                              • zgłoś naruszenie
                              zamknij
                              unk

                              Niech będzie jak chce p. Jones. Następnym razem jak ktoś dostanie zawału powinien zostać zignorowany a obsługa powinna dalej obsługiwać klientów. Niech tak będzie za rok w Sylwestra. Zawału niech dostanie p. Jones.

                              • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                                  8
                                • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                                    0
                                  • zgłoś naruszenie
                                  zamknij
                                  Zasady forum
                                  Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24 nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

                                  Pozostałe informacje